Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 feb 15, 13:59

En venstreback av kvalitet og en stopper i backup nå så begynner vi å nærme oss. Mener at vi bør ha nok midtbanespillere og spisser nå. Der har vi i tillegg mange som kan spille både midtbane og spisser, så da har vi god backup ved skader.

Begby håper jeg at skal spille lenger frem på banen, så hvis vi får inn en venstreback av kvalitet så kan Begby være backup på venstreback ved skader og suspansjoner. Vi har ingen backup på stopperplass som jeg kan se, og det må vi ha. Har vi penger til en spiller så bør vi få tak i en der. Har vi dårlig med penger, så må vi hente fra eget system. Kunne eventuelt hentet to stoppere hvor en av de kan spille venstreback. syntes det er litt lite med 3 stoppere i et lag.

Får vi tak i to spillere til i forsvar så er vi oppe i 20 spillere som er målet. Jeg mener selv at vi burde være 21-22 spillere i A laget da vi de siste årene har hatt mye skader. Men jeg forstår jo selvfølgelig at det står på økonomi.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340