Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 feb 15, 08:30

Opprinnelig postet av Rey

Amin Nazari?

Noen som har noe å si om spilleren? Spillertype? Ser det er sentral midtbane. Henter vi han er det vel noe som tyder på at andre i den posisjonen er på vei ut?

Et lite Youtube klipp fra en kamp mot Milan

Han ble sett på som et av de store talentene i Allsvenskan for et par sesonger siden, men har ikke hatt noen særlig positiv utvikling og også slitt med skader. Han er en hardtarbeidende og løpssterk toveisspiller på midtbanen med ok pasningsfot. Han har også spilt litt høyreback tidligere, men mest som backup. Har fått veldig lite tillit av Hareide i Malmö FF, men der er jo også konkurransen stor om plassene på midten. I utgangspunktet synes jeg dette høres veldig spennende ut, men samtidig tror jeg han kanskje blir litt for lik Håvard Åsheim, både som spillertype og aldersmessig. For å få en mer dynamisk midtbane burde vi ideelt sett hatt inn en spiller med litt mer erfaring og litt mer offensive, kreative fibre i kroppen. I svensk media har Nazari vært koblet til GIF Sundsvall i flere dager og han har selv uttalt seg positiv til en overgang dit. I tillegg er det snakk om utlån ifølge uttalelser fra Hareide i svensk media, og da blir det for min del mindre fristende sett med FFK-øyne.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f