Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 05 des 14, 15:26
Endret: 07 des 14, 19:33
Endret av: arte et labore

Synes man ikke skal blande hvordan A-laget skal spille og spillerutvikling. A-laget bør, etter min mening, spille den fotballen som til enhver tid tar mest mulig poeng mot den motstanderen en møter. Satt på spissen. At man skal ansette trenere som har en fotballfilosofi som står best mulig til klubbens visjoner er jeg selvfølgelig enig i. Også at man skal ansette spillere som passer best mulig til det samme.

Men spillerutvikling er noe helt annet. her handler etter min mening om å utvikle individet fysisk, teknisk og med fotballforståelse. Og ikke å begrense, spesielt det siste, til en spesiell spillestil.

Satt på spissen. Da Drillo trente landslaget i sin første periode så var dette tidenes beste med tanke på poengfangst og resultat. Men hvis spillerutviklingen var basert på de samme prinsipper ville det vært svært begrensende.

Edit moderator: Fjernet sitering.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f