Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 11 nov 14, 19:19

Mht til at de velger å fortsette med Solberg, vil jeg tippe at det har noe med en gentlemans agreement å gjøre. Han er skadet  og de sparker ikke en som ligger nede. Og lar han få muligheten til å trene seg opp igjen.

Vedr Grorud så må jeg si at han har blødd for drakta. Dvs at han har hatt innsats så det holder. Et høyt tenningsnivå. Det skal ingen ta i fra ham. Men dessverre gjør han for ofte grove feil, enten i form av feilpasninger eller at han er for "heit på grøten" og skaffer unødige frispark.

Enig med de som sier at Rafn er blant de beste denne sesongen. Rafn, Masalin og Alesaami har prestert jevnt bra denne sesongen. De andre har hatt noen blaff nå og da.Men vi trenger spillere som presterer jevnt. Spillere som en medspiller trygt kan avlevere ballen til og vet at nå er den i trygge hender (føtter).

Aderamola hadde en lovende sesong i fjor, og jeg var selv med (som så mange andre) og støttet "jeg er med"-aksjonen. Hva som gikk galt denne sesongen, vet jeg ikke..men han har vært langt unna det nivået han hadde i fjor. Får vi han tilbake på fjorårsnivået så er han en klassespiller.

Olsen er også en spiller som kan prestere på et høyt nivå. Men dessverre er det også med han kun enkeltkamper.

Det jevne høye nivået er det kun Rafn, Alesaami og Masalin som har holdt.

Utfordringen for de fleste er "hvordan gjenskape de gode prestasjonene".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f