Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 okt 14, 01:14

Jeg mener fremdeles at Lønn burde spilt høyrebekk og at Rafn Burde spilt høyreving. Spesielt i lys av hvor endimensjonalt Bærum spiller...

Kunna med letthet ha spilt med tre bakerst også, egentlig. Skjønt da hadde sannsynligvis ikke Lønn Jenssen blitt brukt som en av de tre...

Vi har ikke hatt en midtbane som har fungert både defensivt og offensivt iår. Det defensive har funger bra, men offensivt er det tynne greier. Ser nesten aldri en midtbanespiller løpe 5 meter for å gjøre seg spillbar for så å vende opp i mottaket og gå hurtig framover på banen. Ser nesten ut som Berg prøver å gjemme seg når ballen er i bakre firer. Julius er bedre, men han også gir litt opp og blir passiv etterhvert...

Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami

                 Berg

Rafn              -                 Åsheim

              Stene/Begby

          Olsen    -      Momo

 

Eller den litt mer spenstige med tre bak og heller litt mer folk foran bekk-rekka (jeg synes det er midtbanen som har svikta i mange kamper og som har begrensa vårt offensive spill):

       Lønn J.     -  Martinsen   - Sansara

                Berg        -     Åsheim

Rafn                Stene/Begby                 Aleesami

              Olsen   -    Momo

Jeg skulle gjerne sett en mer offensiv grunnoppstilling som la litt mer opp til offensivt spill, men igjen, uten innsats og løpsstyrke funker jo ikke en grunnoppstilling i verden...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f