Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HeiaFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 30 sep 14, 13:28

Moro å se litt offensivt spill igjen hvor det faktisk er et par avslutninger på mål.. Når det er sagt må jeg si at jeg ikke skjønner at de gjør så mange horrible feilvurderinger som:

  1. Lefse pasninger på tvers av banen som blir fanget opp av motstander.
  2. De snakker ikke sammen og mister ballen 2 mot 1 fordi de ikke bestemmer seg om hvem som skal ta ballen. 
  3. Masse klareringer som blir sendt ut fullstendig uten mål og mening rett i områder det ikke finnes FFK spillere på banen.
  4. Lite bevegelse rundt ballfører slik at ballfører ofte ikke har pasningsalternativer.. Rafn måtte mange ganger tilbake til Grorud med ballen hvor aggresive spisser jakter ball.
  5. Generellt dårlig pasningsspill som altfor ofte gjør at vi mister ballen slik at motstander kommer på overganger..

Lista kunne sikkert ha vært myyye lengere.. men poenget er at mye av dette driver vi med å lærer gutta i barneidretten. Mange 7'er lag er flinkere til å ungå disse feilene enn FFK om dagen... Man blir litt oppgitt å lei av å se på dette..

Igår var det ihvertfall flere med inn i boksen når vi kom i angrep enn jeg har sett på en stund, så det er positivt.. ellers ville det vært på lista også..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f