Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 sep 14, 22:11

Jeg synes vi spilte mye bedre enn på lenge og spillerne sto på og jobbet hele kampen. Vi skapte sjangser men bar preg av å spille uten selvtillit i avslutningene. Ranheim var desverre bedre enn oss og skapte en rekke sjangser og de ble sannsynligvis også snytt for en straffe. Når de valgte å legge seg bakpå virket det som de bare ventet på feilpasningen og kunne gå i angrep, jeg var skråsikker på at de kom til å score. Stene er jo god, han viste det tydelig i dag og ble kåret til banens beste på stadion (jeg mente Masalin var den beste også før strafferedningen). Når vi scoret var det jubel i taket, med en fortvilelse ellerpå når de fikk straffe. Jeg fatter ikke hva Grorud drev med, han skulle jo være en rutinert spiller som burde holdt hodet kaldt. Masalin redder straffe på overtid noe som er stort. Alt i alt er dette mye bedre enn jeg våget å håpe på før kampen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f