Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 25 sep 04, 00:16
Opprinnelig postet av snæbbuss-aristokrat#44
Utrolig negativt å "juble" over andre lags skadede spillere. Om de stiller med "Ludde" eller ikke spiller ingen rolle - vi vinner uansett.
Når det gjelder vrakingen av Søderstjerna er det godt å se at Eggen endelig har tatt til fornuft og ser at det ikke er plass til denne spilleren på et godt lag!!!!!
Gleder meg til søndagen


Helt enig i at det er en uting å juble over skadede spillere!
Tenk så provosert vi ville blitt om noen jublet over at Trondsen og Sørlie er skada hos oss....

MEN:
Jeg er ikke enig i at det er irrelevant informasjon, altså at det ikke spiller noen rolle.
Om motstanderlaget har noen av sine sentrale spillere ute, vil det svekke laget noe som er bra for FFK.
Håper vi vinner, men jeg er realist og ser at det blir hardt.
Men sansynligheten er større for en seier mot et svekket Glimtlag enn et toppet.

Jeg er heller ikke helt enig med deg at det ikke er plass til Søder på et godt lag. Han hadde et positivt innhopp på nadderud og kommer nok inn iløpet av kampen til søndagen også. Ingenting ville vært bedre enn om Søder endelig fant formen, men jeg synes også at det er bra at Eggen prøver ut andre på venstrevingen for å vise Stjerna at han ikke har klippekort på laget......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340