Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 sep 14, 02:16

Opprinnelig postet av Rey

Merker at jeg begynner å bli dritt lei. Har egentlig ikke noen forhåpninger til kampen i det hele tatt, men forventer at spillerne er mer aggresive enn i tidligere kamper. Tror nøkkelen er å gå knallhardt ut. Takle hardt og løpe mye. Vise en fandenivoldsk innstilling for å få med seg publikum. I tillegg må Aleesami spille på plassen han er best på: Venstreback. Ikke flytt han fram for å rydde plass til Grorud.

Vil se følgende lag

Masalin

Lønn - Martinsen - Sansara - Aleesami

Berg - Adaramola

Rafn - Westgaard - Shaswari

Momo

Var det firresten flere som la merke til hvem som var kaptein i forrige kamp? Syns jeg fikk med meg at det var Berg, selv om Grorud var tilbake? Noen som kan bekrefte / avkrefte

Jeg kunne tenke meg Begby ett eller annet sted der, kanskje som innbytter fra 45 min..

For å se realistisk på det, kommer nok Wibe til å stille med med de samme klippekorta som alltid og nekter å bytte før 87 min uansett kampbilde og stilling.

Får bare håpe på at "bråket" etter tapet for Hødd har fått FFK ledelsen til å gripe inn, igjen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f