Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 15 sep 14, 09:18

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Tror kvaliken glapp der gitt.

Det var da overmåte pessimistisk. Vi ligger på femteplass, ett poeng bak Mjøndalen som er på tredje. Ingen av de andre lagene på plassene rundt oss vant, og det er altså fem lag som i realiteten kjemper om de siste fire kvalikplassene.

Blir ikke overrasket om vi følger opp dette med å slå Hødd borte på søndag.

PS: Jeg fulgte ikke helt med på tumultene etter 1-2-målet. Hvordan pokker havnet den søppeldunken ute på banen? Alt jeg fikk med meg var at målscoreren fikk gult for å ha provosert foran PH-feltet og deretter fikk rødt for å ha skjelt ut dommeren etter noter.

Med det kamp programmet vi har igjen tror jeg ikke vi vil klatre på tabellen. Heller at det går nedover. Tror dette var en nøkkelkamp for å nå kvalik, men håper jeg tar feil.

Han fikk gult for å ha feiret foran PH feltet. Skjelte så ut dommeren, helt oppe i ansiktet på han, uten at det fikk noen konsekvens(setter det gule til Holmvik i perspektiv). Det var da vi skulle ta avspark at den samme spilleren helt uprovosert gav  fingern til Rafn, helt oppe i ansiktet hans også, at dommeren fikk beskjed av linjemann eller 4. dommer, at han fikk sitt andre gule(eller om det var direkte rødt?).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f