Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5397

Lagt til: 29 aug 14, 21:28
Endret: 29 aug 14, 21:29
Endret av: Rey

Målene er forsåvidt helt greie dem. De høres bra ut, men er et par jeg ikke har helt troa på.

Tror det er litt tidlig å si at vi skal være etablert som stabilt topp seks lag i løpet av 2020, spesielt hvis vi ikke rykker opp i år. Det tar mer enn fire år å stabilisere seg på topp seks, spesielt hvis vi skal satse på så mange egenutviklede spillere. Tror ikke vi har mange nok klare på den tiden som er igjen til å. For øyeblikket er det vel også S08 som er mest attraktive for juniorspillere. De har tippeligalag og juniorene spiller i interkretsserien. Det kan selvfølgelig endre seg, men igjen så tror jeg nok det blir litt for kort tid.

Å satse på egenutviklede spillere er en selvfølge, men 40% egenutviklede spillere har jeg rett og slett ingen tro på at vi klarer. I dag er andelen på 20% med fire spillere. Vi skal altså opp på åtte spillere hvis vi fortsatt skal ha en tropp på 20 spillere. Skal vi bli et stabilt topp seks lag tror jeg nok vi bør ha en litt større stall og da øker antall egenutviklede spillere til 9-10. Tror ikke det er mulig i løpet av de årene denne planen skal løpe. 30% er nok mulig, men 40% tviler jeg dessverre på. Da forutsetter jeg at man mener at det skal være 40% egenutviklede spillere med proffkontrakt og at dem ikke teller med B-listespillere.

Generelt syns jeg målene høres bra ut, men at de skal oppnås litt for raskt. Føler at vi er litt for langt unna per i dag.

Men uansett så støtter man laget :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340