Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 aug 14, 15:25

Det jeg skrev om unggutta var nok et hjertesukk sesongen sett under ett. Jeg hadde håpet at de skulle satses på og matches skikkelig og spille oss opp i Tippeligaen neste sesong. Å starte dette prosjektet mot Mjøndalen ville nok blitt for optimistik. Jeg mener uansett at det ikke har vært optimalt å signere Berg/Nystrøm/Holvik.

Hvis Martinsen ikke hadde holdt hele kampen kunne Alesani kommet inn og erstattet han. Hvis Alesani hadde kommet inn ville han blitt venstre-back og Holvik hadde fortsatt iht lagoppstillingen. Hvis Martinsen eller Alesani ikke hadde holdt hele kampen kunne Holmvik kommet ned som venstre-back. Altså ville vi fått problemer hvis både Martinsen og Alesani hadde mått tas av. Jeg synes det offensive bidraget fra Alesani var sterkt savnet i denne kampen slik at vi burde tatt sjangsen slik jeg ser det.

At vi holdt nullen i denne kampen var veldig sterkt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f