Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 mai 14, 20:11

Opprinnelig postet av JonFT

Så kampen på den delvis fungerende overføringen fra F-B. Sitatet er satt litt på spissen selvsagt, men med å gi dem kamp, så mener jeg at man må kunne forvente at et middels 1.div lag scorer mål mot et 2.div lag. Når man går så mange kamper uten å score er det noe med spillesystemet som for tiden ikke fungerer som det skal. FFK skal ikke tape mot Follo, selv på en dårlig dag. Men kanskje jeg har for høye forventninger Frown

Jeg er selvsagt enig i at det er for dårlig å ikke score mål mot et 2. divisjonslag. For all del ... Jeg synes faktisk det er rimelig stusselig å ikke score mot Ull/Kisa og Alta også. Riktignok var det også uflaks at det ikke ble scoringer i de to kampene, for vi hadde faktisk en del sjanser i begge (muligens ble vi sågar snytt for mål mot Kisa, jeg syntes det så ut som den var inne). Like fullt, ikke bra nok.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f