Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 mai 14, 22:48

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av arte et labore

 

 Å satse skikkelig på opprykk har vi ikke råd til og når man da har satt seg som mål å komme på topp seks så er vel det egentlig å være et middels 1. divisjonslag. Ingen kvasiløsning.

Har vi ikke råd til å satse så kan vi heller ikke gjøre det. Det er fordi vi har satset over evne i mange år at vi er der vi er nå. Syns tålmodighet er viktig jeg. Jeg vil ikke satse klubbens framtid for en mulig rask retur til Tippeligaen

Beklager, men jeg er uenig.

Jeg tror klubbens fremtid er minst like truet av et nedrykk til 2. divisjon som et forsøk å komme tilbake til tippeligaen så fort som mulig.

Tror du Sportsklubben Brann i en lik situasjon med FFK ville proklamert at "vårt mål i 1. div. er topp 6"?

Vi er FFK! De senere års vanstyre kan og skal ikke legge bånd på FFK på en slik måte at tippeligareturen utsettes på ubestemt tid for vi "må bygge sten for sten" osv.

Hvordan tror Rey det går med sesongkortsalget neste år med ennå en sesong som middelhavsfarer i 1. div., eller endog værre, et nedrykk til 2. div.?

FFK bør, skal og må opp ved første anledning.

Det er 16  - seksten- lag i tippeligaen, og så skal FFK vake rundt plass nr. 25 i norsk fotball? Fredrikstad er Østlandets største by hvis du ser bort i fra hovedstaden.

Hvis det ikke er potensiale i denne byen til en rask retur til tippeligaen så forstår jeg ingen ting.

Det ligger an til en skandalesesong rett og slett.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340