Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 mai 14, 19:52

3 mål på 6 kamper ja. Herlig.

Trenes det på angrepsspill? Jeg vet ikke. Jeg må spørre, for når man kommer 15-20 meter fra motstanderens mål er det mer morsomt å vende tilbake for å ta med seg Berg eller en stopper virker det som. Totalt planløst.

Når vi først får fart på ballen ut på kantene ender det opp i håpløse innlegg fra Olsen. Ikke fra Standerholen, for han bare dribler seg bort i ingenting hver gang.

De første 30 minuttene er årsbeste. Da går ballen hurtig, vi kommer skaper sjanser, men klarer ikke å sette ballen i mål. Aleesami er strålende. Ved 0-0 etter 30 minutter tippet jeg 1-0 til Alta etter full tid. Ikke akkurat sjokkerende at lufta går ut av oss da. Selvtilliten forover på banen er helt fraværende - forståelig nok. Vi skjønner jo ikke hva vi skal gjøre fremover på banen.

Hvorfor skytes det ikke mer? Det skal hele tiden pirkes frem og tilbake, og det ender som regel opp i null og niks.

Dette er en kamp vi skal vinne. Vi er et mye bedre lag enn Alta. Nå må vi nok engang kjempe om nedrykk sammen med masse annet ræl. Det er skuffende, forferdelig skuffende. 

Hvor var Haitam Aleesami i andre omgang? Helt anonym.

Etter spill og sjanser skulle vi vunnet, selv om også Alta skapte 2-3 store sjanser som følge av at vi hadde hele laget i angrep de siste 10-15 minuttene.

Igjen - 3-5 i målforskjell etter 6 kamper gjør nok at det kommer en hel haug med folk på stadion på 16. mai. Eller kanskje ikke...

Nå må spillere og trenere gå i seg selv. Vis litt stolthet da for pokker! Dette er rett og slett alt for dårlig.

Takk for meg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340