Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 mai 14, 00:15

Etter å ha summet meg litt har jeg kommet med èn konklusjon: FFK må bytte spiss til neste kamp. Grunnen er enkel: FFK ønsker å komme rundt kantene. Når det blir så statisk som det blir nå, trengs det en annen trussel. Stene evner da hverke å strekke på stopperne eller å finne de riktige rommene. Det er ganske lett og forberede seg på FFKs styrker og når ikke intensiteten og kvaliteten fungerer så kommer ikke Stene til sin rett. All ære til han, han viser virkelig at han vil noe og er blitt en strålende førsteforsvarer, men sett bortifra det er styrken hans avslutninger. Når han ikke blir satt opp riktig bidras det svært lite fra spissplass til det en spiss skal: Skape sjanser og mål. Vi trenger en spiss som kan bidra til en plan B, og derfor ønsker jeg å prøve Westgård. En mer relasjonsterk spiller som kan sette opp trekantspill, finne riktige rom, i tillegg til å virke som en solid målgjører. Aller helst ville jeg prøvd Shaswari, men han må bli frisk først.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340