Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 02 mai 14, 09:15

Jeg grubler over denne kampen. Det kom jo flere inlegg fra kantene, men det var ingen/få spillere inne forann mål til å gjøre noe med de. Mange sier at vi ikke har god nok spiss, men mener at han sto på og gjorde det han kunne og at problemet heller var at han ikke fikk nok hjelp av midtbanen. Jeg trodde på forhånd at Ullkisa skulle legge seg mye mer bakpå enn det de gjorde, og hvis jeg hadde vært en nøytral tilskuer vile jeg sagt at uavgjort hadde vært et greit resultat ut fra spill og sjangser. Altså kommer laget uten poeng på 4 kamper og skal spille mot oss på vår hjemmebane og skaper flere sjangser som de fort kunne scort på samtididg som de har brukbar kontroll bakover på banen. Masalin gjorde en god jobb, det samme gjelder midtforsvaret. Ellers framstår vi som et dårlig lag uten plan med spillere som "ikke finner hverandre" og som skaper alt for lite på hjjemmebane mot bunnlaget.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340