Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 02 mai 14, 00:06

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Hva er det Wibe-Lund ønsker med det laget her? For øyeblikket klarer jeg ikke å se det.

Jeg skal prøve å ikke skrive noe negativt om vår kjære trener, for da får jeg bare kjeft.

Men jeg har sagt i evigheter at jeg ikke forstår en dritt av det han vil at spillerne skal drive med utpå banen. Det er null plan i noe som helst. Han har nå hatt ansvaret for dette laget i snart 30 kamper, og jeg ser fremdeles ikke noen forbedring. 

Vi ligger altså i en dyp 4-5-1 (!!!) mot bunnlaget på hjemmebane i Fredrikstad og skaper ikke målsjanser i det hele tatt.

3-4 i målforskjell etter 5 kamper er latterlig. Jeg tipper målforskjellen er den samme etter 6 kamper også. Tipper 0-0 i Alta siden vi ikke evner å score.

Jeg er fullstendig klar over klubbens økonomiske situasjon, men hvor lenge skal trenerteamet få lov til å fortsette og prøve seg på dette? Slik situasjonen er nå blir Fredrikstadfolk bare skremt bort fra stadion, og det blir dyrt for klubben i lengden det også.

I dag holdt jeg på å sovne flere ganger på stadion. 

Det er den kjedeligste kampen jeg har sett på år og dag. En kamp som ikke fortjente å få en scoring. En kamp mellom to lag som ikke hadde lyst til å score mål.

God natt. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340