Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 mai 14, 22:56

Så lite som han fikk til i denne kampen viser bare at han faktisk ikke holder TL nivå enda. Tror ikke jeg så ett eneste godt innlegg. Samarbeidet med kantspiller blir bare kluss, I forsvar ble han lurt trilrundt og til slutt så gadd han ikke å jobbe hjem. Når han i tillegg 3-4 ganger har åpen bane til å løpe med ball stopper han opp gang på gang istede for å komme seg til linja. Oppskryt spiller med stort ego. Grorud prøvde flere ganger å få han til å gjøre jobben sin hjemover. Han bare snudde seg og rista på huet. Berg også var frustrert og holdninga hans.Satt kloss opptil og hadde orkesterplass i hele andre omgang. Enig med deg i at Stene fikk lite til. Men er enklere å justere det, enn å endre holdninger. Stene ble altfor dyp og man mått vente til han kom seg inn i boks. En annen ting jeg savnet var å slå tidligere bakromspassninger. Nystrøm hadde i hele første omgang en autostrada å løpe på men ble aldri spilt igjennom. Endte ofte opp på spill mellom Holmvik og Alesami som endte i ingenting.

I neste kamp burde man kanskje våge å benke Alesami og heller la Begby få prøve seg. 

             Masalin

Rafn Grorud Martinsen Begby

Nystrøm Berg Åsheim Standerholen

          Stene Olsen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340