Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 feb 14, 20:16
Endret: 05 feb 14, 20:17
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Haarek

Noen som kjenner til denne karen?

http://www.f-b.no/ffk/dansk-spiss-skal-vise-seg-frem-for-ffk-1.8279266

Jeg kjente ikke til ham, men har gjort litt research i kveld. Han er 5. valget til SønderjyskE som ligger på sisteplass i danske Superligaen, og etter et utlån til svenske Jönköping Södra på nedre halvdel av svenska Superettan (uten stor suksess) er han nå tilbake i SønderjyskE. Han har imidlertid fått beskjed om at han ikke vil bli satset på videre, er utelatt fra a-lagstroppen som har reist på treningsleir, og har en agent som jobber for å finne en ny klubb. Derav oppholdet i Fredrikstad nå. Han beskrives som en fysisk sterk spiller og targetman, men med svært mangelfull teknikk og lite imponerende scoringsstatistikk. I 2013 fikk han sju innhopp for bunnlaget SønderjyskE og noterte seg for én scoring. På utlandet til Jönköping Södra ble det 2 mål på 11 kamper. Ifølge Wikipedia har han scoret totalt 13 mål på de siste 6 sesongene (88 kamper). På youtube ligger den tristeste skrytevideoen jeg har sett. Magefølelsen er vel ikke all verden, og det er definitivt et gufs fra fortiden at slike spillere kommer til oss på prøvespill. Men det er altså virkeligheten i FFK anno 2014. Tiden da Joacim Jonsson kunne reise rundt og speide og derav hente spillere som Fernando Wallace Pereira & co. er historie for nå. Og hvem vet, kanskje slår han til... På den positive siden er han ikke eldre enn at han sikkert har et utviklingspotensial fortsatt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f