Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 nov 13, 16:49

Ser at alle er fornøyd, jeg er skuffa selv om det lå i kortene.

Jeg mener at hvis kommunen virkelig verdsatte hva FFK gjør for byen, ville kommunen
hjulpet klubben på toppfotballens premisser.
Bredden trenger toppfotballen, og byen tjener meget gode penger når klubben er i toppen av TL.
3-4 millioner årlig,  ville derfor være en økonomisk lønnsom bruk av skatteinntekter.
Det at politikerne sist gang FFK fikk støtte, så seg nødt til å gi alle andre klubbe likebehandling, beviste tydelig at de rett og slett ikke ser verdien av toppidrett, og hva FKK betyr for alle  klubber, spillere og næringsliv i distriktet.

Det velges å slå politisk mynt på klubbens desperate situasjon, bare for å gi breddefotballen en helt marginal økning i antall banetimer. 

Risikoen er klubbens muligheter til å igjen nå toppen av norsk fotball.
Jeg sier ikke at det er umulig, det finnes eksempler på de som har klart det på plastikk .
Men det kan ikke være tvil om at klubben fra nå blir litt mindre attraktiv for nye spillere, noen vil faktisk ikke en gang vurdere klubber med kunstgress, og det blir vesentlig vanskeligere å selge spillere med god fortjeneste til utlandet.

Derfor føles dette som å bli tvunget, til å pisse i buksa for å holde seg varm.


---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f