Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 03 nov 13, 17:45
Endret: 03 nov 13, 18:14
Endret av: Plankekæll

Takk og pris for at denne miserable sesongen er historie. Det endte som det måtte gjøre - med et mageplask med siste spark på ballen. 2-2 og et elendig resultat hjemme mot Strømmen.

Ungguttene er gode i dag synes jeg. Robert Stene viser faktisk god innsats i dag.  Momo er helt håpløs dessverre. Filip Westgaard var meget god i dag med mange gode og harde innlegg.

Haitam Aleesami var vår beste spiller, og det skulle ikke forundre meg om vi mister han, Duré og Adaramola i løpet av vinteren. Da rykker vi aldri i verden opp neste år heller.

Jeg må igjen si at det rett og slett er pinlig å ha en så elendig kaptein på skuta. Han spiller ikke bra, slenger dritt til unggutta på laget og fremstår generellt som usmakelig for meg. Det provoserer meg også at han stikker fra alt ansvar og legger skylda på alle andre. Drittkaptein, intet mindre. Noe annet som provoserer meg (det er ikke Lars sin feil dog) er at han blir prioritert foran en Strømsborg som har et mye større potensiale. Grorud er 10 år eldre, dårligere, dyrere, ikke lokal. Faen altså, her gjør Wibe-Lund en kardinalfeil. En feig og gal avgjørelse å satse på Grorud på bekostning av Strømsborg.

Dagens mest mystiske bytte må vel være å sette Ola Lønn Jenssen inn som VENSTREVING!!?? Hva skjer? Totalt meningsløst når man kan sette innpå Ramberg som midtbane og flytte Rafn opp. Man kan også sette inn Begby som venstrekant. Jaja, det er flere enn spillerne som trenger en lang ferie nå....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340