Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 okt 13, 06:59

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av matsinho

Hvorfor skal ULL/Kisa ha mer å spille for? FFK kan fortsatt ta den siste kvalikkplassen med to seire. Vil i det er noe å spille om. Ranheim har igjen Ham/Kam og Stabæk og kan fint ende med 0 poeng i de kampene. Mjøndalen kan fint tape mot Vard slik som Stabæk gjorde i dag. Da er vi forbi de om de spiller uavgjort eller taper mot Hødd. Da gjelder det bare å gå forbi enten Sandefjord eller Bryne (som vi nettopp slo 4-0) for å ta den siste kvalikplassen. Bryne har forøvrig også igjen Vard, i tillegg til "tiromogkjøkken", mens  Sandefjord har igjen Kristiansund og Sandefjord.


Er det en ting jeg har lært av Adeccoligaen de to siste årene er det at man kan passere mange lag med to seire. Jeg hører hvertfall ikke noen dame synge enda, og det gjør jeg ikke før vi ligger under 2-0 mot Ull/Kisa i det 90ene minutt.

Vi kan også ta 6. plassen med 4 poeng, men da er vi avhenig av at Mjøndalen, Sandefjord og Bryne taper begge sine to siste kamper...

Vinner Mjøndalen og Ranheim denne runden er vi fucked uansett hva som skjer mot Ull/Kisa

 

Dette er jo bare ønsketenking og ikke mye realistisk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340