Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 26 jun 03, 20:03
Skryt for veldig gode sider skal dere absolutt ha.
Ellers synes jeg at det hadde vært veldig bra med en egen sak "sykestua" e.l der skadesituasjonen ble oppdatert f.eks en gang pr uke.
På debatten hadde det også vært ålreit å kunne lagt inn et bilde på sin egen profil, enten det er av seg selv eller et eller annet, for å få et enda større særpreg.
Nå vet jeg ikke hvor godt besøkt sidene til plankehaugen er, men det hadde kanskje vært en ide for dem å få et eget hjørne på denne siden for å markedsføre dems planer, tifo kontoer osv. Mest av alt for å øke oppslutningen til- og interessen for Haugen.
Sist og ikke minst bør jo denne siden få status som offisiell side for klubben, vet ikke hvorvidt dette er interessant for dere som driver den, men at det ville vært naturlig det er hevet over enhver tvil, kontakt klubben ang det, klubben er vel også interessert i mest mulig markedsføring, så kunne skribentene som jobber der tatt de ledige jobbene som skribenter på disse sidene. To fluer i en smekk kalles det:ffk:

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340