Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 11 sep 13, 09:21

FFK er absolutt svært interessant for mange selv om de ikke vises på TV. I intervallet 4000 til 6000 er det svært mange som ville tatt veien dersom det var helgekamper og som ikke bød på tv alternativ helt gratis (og ja, dårlige resultater hjemme har også ETTERHVERT påvirket at folk heller ikke har kommet i helgekamper).

Tror du undervurderer hvordan dette virker inn på folk. Hvis man tenker seg at de 4000 som idag fortsatt følger laget er blant kjernen av de ivrigste supporterne (ja, det er en del til som av ulike grunner ikke har sesongkort), så vil jeg tro det er kritisk avgjørende for likviditeten at de 4000 + + gis ALLE gode grunner for å gjenta kjøp av kort også for sesongen 2014.

Nå er man iferd med å fjerne argumentene helt og holdent for at svært mange tilskuere folk skal fortsette med samme antall kort som man har, ikke fordi at man ikke vil, men dagen er helt feil da folk isåfall må velge vekk andre hovedaktiviteter. Vil man det over tid ?

Du har nok dessverre rett i dette med sanksjoner fra klubbens side. MEN;

Forstår klubben konsekvensene av dette sett i lys av fremtidig sesongkort salg ? Hvis JA, foregår det tung dialog fra FFK mot instansene som kan påvirke dette slik at mandagskampene fordeles litt mer fronuftig? Jeg er redd svarene på dette er Nei x 2, og at dette vil komme som et sjokk på klubbens styre under januarsalget. Håper Geir Bakken ser hva som skal til (utenomsporslig) for å gjøre det helt naturlig for folk å velge stadion fremfor TV. Sånner det ikke nå, det er så lett å velge TV for så mange!

Fotball skal sees på Stadion, ferdig snakka!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340