Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 aug 13, 09:26

Spillerne sponset billetter - sarpingene ble hjemme. 

Selv ikke når man får billetter gratis gidder mer enn 3647 tilskuere å finne veien til Sarpsborg Stadion. Jeg synes det er skammelig dårlig.

I Fredrikstad var tilskuertallet ca 4200 på siste hjemmekamp mot storheten Vard Haugesund, Hauesunds nest beste lag. Selv om det fysisk var endel færre enn 4200 var det uansett solgt 4200 billetter.

Dette er flaut for Sarpsborg synes jeg. Når det i tillegg er 11 (!!!!) utlendinger i spillertroppen (18 mann) til annerledeslaget Sarpsborg 08 begynner det å bli litt morsomt synes jeg.

De har hentet Thomas Berntsen til klubben som sportssjef. Mannen er vel det nærmeste man kommer en ekspert på norsk Adecco- og Oddsenliga (2.div). Da er det rart for meg at ikke man benytter seg av hans kunnskap og henter unge lovende nordmenn. Istedet henter man gamle halvgode utlendinger akkurat slik FFK har gjort i en årrekke. 

Men kjør på Sarpsborg. Jeg liker det. Jeg tipper Sarpsborg 08 rykker ned, Deane og Burchnall drar hjem til England, utlendingene (inkl Berthod) flykter fra klubben, Elyounoussi drar, og Sarpsborg må begynne mer eller mindre på scratch. Da har vi to østfoldlag (S08 og FFK) som kommer til å være omtrent like dårlige. Med en god jobb av FFK fremover kan vi ta over Østfold-hegemoniet allerede neste år.

Jeg føler med Sarpsborg 08-fansen, for dette har vi som FFK-supportere vært med på før. Signalene er tydelige. De er i ferd med å gå i den samme fella som storebror fra plankebyen. Kiss

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f