Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 12 aug 13, 11:16
Endret: 12 aug 13, 11:25
Endret av: mysthical

Opprinnelig postet av Holters

 

Den nærmeste rollen han får er å sitte på tribunen. Sosseh har allerede spilt obligatoriske kamper for to klubber i inneværende sesong, så han kan ikke spille kamper for FFK denne sesongen. Overgangen blir garantert stoppet. Jeg forstår i hvert fall ikke hvordan de skal komme seg unna dette regelverket. Vi hadde samme tilfelle med Gardar.

Tror den regelen gjelder fra 31.07 til 31.07, etter 31.01.13 har han jo kun spilt for en klubb så bør gå greit det. Men så er det jo også det at Birkebeineren ikke er en proff klubb så spørs om de teller.

 

Etter litt sjekk fant jeg denne:

"

§ 15-1 Generelle betingelser

a) En profesjonell spiller kan maksimalt være registrert for 3 forskjellige klubber i

perioden fra 01.01. til 31.12 samme år. I denne perioden kan spilleren kun spille

obligatoriske kamper for 2 klubber.

En spiller som er lånt ut, kan få permanent overgang til klubben som låner spilleren

i løpet av utlånsperioden."

Da går det greit i og med at han mest sansyneligvis har hatt amatørstatus i birkebeineren og da regnes ikke den klubben med.

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f