Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 aug 13, 22:18

Opprinnelig postet av Pera

Nå skrev jeg at vi får håpe det snur og at det blir mange poeng i høst. Er enig i at topp to med direkte opprykk ikke er særlig realistisk. Men slik serien har blitt der alle slår alle er det ikke urealistisk med kvalik, men det blir veldig vanskelig.                 Tror nok at unggutta har godt av et år til på dette nivå. Vi har ikke et lag som er godt nok for tippeligan nå, og innkjøp av spillere blir det heller ikke snakk om slik det er pr dags dato. Nå må klubben få ut fingeren og signere de som ikke har kontrakt mer enn denne sesongen, hvis ikke kan vi miste talentene også.

 

 

Håper endelig at vi ikke havner på kvalik. Om vi nå slulle slå adeccolaga, kommer vi til å få bank av tippeligalaget, Sist gang vi havnet der hadde vi bedre lag, og dermed klarte vi å slå hønefoss, men ikke i år. Husk at det er Smurfene som ser ut til å havne der, og er det noe jeg ikke vil er et nytt kvaliktap for de, da kommer de til å sprekke av hovmot. (ta forrige gang og gang det med minst 100..)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340