Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 29 jun 13, 19:51
Endret: 29 jun 13, 20:35
Endret av: Satch

Opprinnelig postet av Holters

Jeg aner ingenting om hvor bra jobb disse to gutta har gjort, men det virker merkelig å ha satus quo i administrasjonen, hente inn flere kluter, og samtidig kutte kraftig i det sportslige.

At man kutter er fullt forståelige. At det hovedsaklig ser ut til å kuttes i det sportslige, mens noen personer/stillinger virker fredet, er mindre forståelig. Det bør komme store omveltninger i administrasjonen også, for det er åpenbart at det ikke har fungert der heller - og trolig fungert langt dårligere enn det sportslige relativt sett.

Etter at dette har fått sunket litt inn så stusser jeg veldig på èn ting: Ja, styret har plikt til å gjøre noe - ihvertfall om ikke de er lovet friske penger. Det er sikkert også satt noen forutsetninger som grunnlag for en emisjon. Men : Forhandlingene mellom Værste/Stadion og kommunen må jo ha vært kjent for styret før emisjonen ble vedtatt.

Altså var det kjent på forhandlingstidspunkt/oppsigelsestidspunkt at det er en viss grad av sannsynlighet for at ting kan endres litt, mye, eller veldig mye om 2-3-4 måneder. Om styrende krefter virkelig mener at Jocke og co av kvalitative årsaker bør være med videre om ting faller på plass - da burde man jo benyttet seg av retten til å permittere....? Rent juridisk står en slik permittering helt på det tørre slik ståa er.

Det sniker seg derfor inn en magefølelse på at her er det andre ting som er den reelle grunnen for oppsigelsen. Noe sånt gir jo da også en mening til det totalt meningsløse å svekke prestasjonsgruppen ytterilgere, framfor å "ta" kostnadene (eller permittere) på administrativ side.

Jeg håper ikke og kan vel heller ikke tro at dette da kommer av personlige motsetninger mellom utgående maktapparat og de ledende på sportslig side. Akkurat det scenarioet blir for uprofesjonelt til og med for de siste 10 års FFK.

Hva pokker er så grunnen - i og med at man har gått løs på prestasjonsgruppen (igjen) og ikke har valgt å permittere?   


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f