Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 26 jun 13, 15:05


Ingen tvil om at dette er gode signaler og kanskje den eneste løsningen for at ikke klubben pga økonomi, skal miste lisensen/gå konkurs. Høili vil heller ikke bidra uten at Værste er helt ute.

Når det er sagt så sliter jeg veldig med at det skal legges kunstgress på stadion, da jeg mener at fotball spesielt sør i Norge, bør og skal spilles på naturgress. Men jeg kjøper litt det som ble skrevet. Er man alvorlig syk, så gjør man ofte det som skal til for å holde seg levende. Men er ikke udelt positiv til at kommunen kommer på banen.

Et annet alternativ hadde vært at klubben overtok stadion for en symbolsk sum (1 krone) og at Høili tok seg av det resterende lånet + gammel morro og fått en ledende rolle i klubben han er så glad i, man avvikler så FFK Sport AS. Slik kunne klubben startet på scratch, eid sin egen stadion med de inntekter det medfører, sponsorer hadde vært positive og bidratt og folk hadde utvilsomt kommet tilbake.

Er nok ønsketenkning, men ingen umulighet.

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f