Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 26 jun 13, 12:19

Opprinnelig postet av Willy René


Det som nå foreslås er vel nesten det beste man kunne håpe på, FFK går fra en situasjon hvor klubben kontinuerlig er på kanten av stupet til en situasjon med rammebetingelser noe i nærheten av Strømsgodset og S08 ja kanskje ennå bedre  grunnet publikums engasjement og antall, og også den fineste stadion, ja selv med kunstgress.

Det blir "klubben tilbake til folket" og med sannsyligvis kun et styre å forholde seg til i motsetning til konglomeratet vi har nå.

All ære til de som forsøker å få til dette, Værste også, separat så har jo Værstes investering i FFK Sport AS og Fredrikstad Stadion for dem vært et pengesluk og heller ikke etter deres forventninger da avtalene ble skrevet. (Da tenker jeg ikke på de fordelaktige effektene Værste har hatt grunnet stadionbyggingen)

Blir dette en realitet så¨er det som både julaften og 17. mai på en gang....

Kan vel også plusse på et par høytidsdager i tillegg Cool

Dette hadde vært en drøm å fått til. Så kan man med kritisk røst si at kommunens oppgave ikke er å "kaste" penger etter FFK. Noe kommunen vel historisk heller aldri har gjort. FFK er viktig for Fredrikstad by.

Men her investerer kommunen i en storstue som kommer mange til gode. Og det er tross alt i snitt over 7000 av byens innbyggere som bruker anlegget 2 ganger i mnd. Hvilken annen arena i byen kan man si det samme om ? 

Både Stjernen, Slevik IBK og FHK damer spiller i dag i kommunale anlegg.

 Hvorfor skulle ikke FFK kunne gjøre det samme ?

Trond Delbekks utspill om kun et styre er honning for mine ører. Det samme er ettergivelse av gjeld.

 

Og med et annet eierskap enn dagens så er nok sjansen for at flere sponsorer inkl den "største" kommer på banen.

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f