Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 jun 13, 23:45

Vår neste motstander Elverum hadde i dag én keeper og to utespillere på benken. I tillegg skal én spiller til ut og sone karantene mot FFK ifølge trener Kevin Knappen (Harry Redknapp(en)s sønn mon tro?). Wink

Videre i intervjuet med TV2 er han tydelig frustrert og angriper styret og ledelsen i klubben. Han lurer på om de har vilje eller evne til å gjøre noe med spillersituasjonen før neste kamp. 

- Vi trenger spillere!
- Vi trenger forsterkninger!

Han sier at de ikke har nok spillere, og at ledelsen må se dette. Det blir en parodi, fortsetter han. Det blir ikke ærlig overfor verken Elverum eller motstanderne fremover, avslutter han intervjuet med.

 

Først og fremt - jeg skjønner selvsagt frustrasjonen, men å gå ut på denne måten på TV2 etter kampen blir for meg veldig spesielt. Når det er sagt kjenner jeg ikke til situasjonen i klubben. Men på meg virker det som ikke alt er fryd og gammen langt inni svarteste hedmarken. Har man ikke flere spillere i troppen? Har man ikke juniorlag?

For FFKs del betyr dette én ting: KUN SEIER ER GODT NOK! Enkelt og greit. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340