Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 27 mai 13, 19:09

Opprinnelig postet av Tone Beate

 

Følstad og Umbach Hansen kan føle seg trygge på en varig god løsning fordi de begge sitter i styrene som sammen skal ta avgjørelsen om hvilke tiltak som skal iverksettes. Tiltakene som utarbeides må finne løsning både på de kortsiktige utfordringene, men også streke opp langsiktige retningslinjer.

Nå er det gjort en del på det langsiktige feltet. Ikke minst at den sportslige satsingen som ble gjentatt i pressemeldingen 16.mai. Og det er vel ganske viktig?

Og du gjør en alvorlig feilslutning når du antar at det eneste forslaget arbeidsgruppa vil komme opp med er å selge flere sponsorpakker. Dette er en negativ fordom. Når tiltakene kommer neste uke kan vi ta en debatt på om de er gode nok for å rette opp skuta. Men det er også svært viktig å selge flere sponsorpakker, ikke noe galt i det. Wink

Hva slags fundamental endring er det du ønsker deg? Som att på til er realistisk?


Hjelpe meg, god dag mann økseskaft.

Hvordan kan du vite hva styret besluttet, og at jeg tar feil?
Det hadde vært meget interessant å vite.

Ingen av de to har en positiv historie å vise til, så du tar feil. Ingen kan føle seg trygge på en varig god løsning p.d.d. Følstad har sittet ganske lenge nå, så jeg velger se på hva som gjøres, og ikke tomme ord.

Hvilke fundamentale endringer som må til har jeg allrede beskrevet. Kort fortalt, Værste må trekke sugerøret sitt tilbake.
Da kan vi i det minste håper at Høili og andre med penger, engasjerer seg igjen, enn mann som forøvrig har gjort mer for klubben en Brynildsen, og våre to styreformenn til sammen.  Han har også skissert en løsning,
Selvsagt er det viktig å selge sponsorater, en svakehet jeg har krititsert i flere år. Men poenget er at all den tid Værste har sin klamme hånd over klubben, sitter pengene langt inne hos mange i byen. Derfor kommer ikke det nå plutselig til å bli økt salg.
Derfor har jeg ingen tro på noen annet enn akkurat det Rafn så godt har beskrevet.
Men vi får se til uka.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f