Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 26 mai 13, 23:45

Jeg skulle ønske jeg hadde klart å ha ditt syn på dette Ellis, men beklager....

Når jeg skriver Klubben (med stor K) så mener jeg noe med den store K'en... Det FFK jeg har fulgt siden siste halvdel av 60-tallet skal være en FotballKlubb, en institusjon av og for medlemmer og supportere, og i så stor grad som mulig styrt av de selvsamme medlemmer gjennom demokratiske prosesser. Stort lenger fra dette enn det vi er nå er det vel ikke mulig å komme. Noen har stukket av med Klubben vår, og vi vil ha den tilbake!

Fint at Ellis ser større åpenhet rundt økonomi og drift. Den åpenheten ser ikke jeg. Det jeg ser er at man går ut med svært selektiv info. At det er få kroner som finnes er vi enige i, men at de utelukkende investeres i trenerer og talenter er vi definitivt uenige om. Ref navnet på denne tråden.

Ditt siste avsnitt over er jeg svært uenig i. Det du egentlig sier der, er at om man bare fortsetter med urett lenge nok, så skal vi andre stoppe og protestere for da er vi destruktive?

Sorry, men med det synet der så mener jeg oppriktig at det faktisk er du som er med på å opprettholde det destruktive.

Men det som gjør meg mest opprørt her er det som går på moral : Her ble det i avgjørende ordelag gitt noen løfter for at FFK skulle flytte til Værste. Virkeligheten er en helt annen. At "man" skal slippe unna med noe sånt mener jeg blir helt feil.   


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f