Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 mai 13, 20:43

 

Opprinnelig postet av Snæbbis

Opprinnelig postet av Pera

Vi starter med blanke ark på torsdag og da bør alle som klager over økonomien stille opp på stadion, så snur vi det sammen!

Det mantraet har blitt repetert fanatisk her inne siden 2009, "Bare vi går på stadion og støtter laget så ordner alt seg!!". Pussig nok har både fotballen og økonomien blitt stadig mer ræva samme hvor mye jeg trasker på stadion.

 

 

En annen ting er at å tro at en middels interesert fotballinterisert person skal bruke 3-4-5 hundre kroner på å se rævafotball er å tro på julenissen. Til det, er underholdningstilbudet altfor mangfoldig. Som jeg har skrevet før, de ekte supporterene er allerede på stadion. Skal FFK tiltrekke seg mer publikum må underholdningen opp, dvs laget må vinne kamper, laget må underholde.

Husk også en annen ting, vi har 4200 ekte supportere i addeco med ræva spill. Padde08 ligger på rundt 4500, et lag som gjør det middels bra i tippeligaen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340