Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 14 mai 13, 15:05

Om Værste virkelig ønsker å ha kontroll på AS'et og Stadion så hadde det selvfølgelig ikke hjulpet om Klubben hadde begjært as'et konkurs. Da hadde "bare" Værste innfridd gjelden til Klubben og gått videre, men med enda dårligere samarbeidsklima. Dette under forutsetning av at pengene til innfrielse er der - og det er de jo.

Det eneste virkemiddelet Klubben har slik jeg forstår det er å si opp avtalen med as'et pga mislighold. Men leiekontrakten på Stadion ligger i Klubben, og det er jo de samme folkene som man setter igjen med Svarteper som as-aksjonærer man så skulle forhandle med om forbedret stadionleie.....

Ikke lett dette.

Det er vel ingen som kan ha tenkt tanken på at Værste skal innfri banklånet på Stadion og så gi bort Stadionselskapet til klubben for en krone. Det blir jo helt urimelig. Slik jeg forstod Høili (for det var vel hans forslag) så var det å gi Klubben aksjene i Stadionselskapet for en krone med bankgjelden intakt, men etter å ha slettet gjelden til Værste as.

En slik eventuell situasjon ville vel da innebære at Værste også vil ut av FFK-as'et.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340