Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 mai 13, 22:28

Som sagt av mange før skulle man aldri bygget så stor stadion på Værste, men isteden bygd en mindre på Holmen. "Stadion skal ikke koste kluibben en krone" ble sagt og vi kommer ikke fra at dette er bondefangeri utført av noen som ønsket at sin egen eiendom (Værstetomta) skulle bli mer verdt. Dette er mennesker som overhodet ikke har noe hjerte for klubben, men som har et stort hjerte for sine egne økonomiske interesser. Jeg bruker så harde ord fordi de har hatt muligheten i flere år til å rydde opp, noe de til nå ikke har ønsket å gjøre.

Hvis ikke noe skjer går klubben konk, kanskje allerede inneværende sesong. Jeg mener det bør planlegges slik at "nye FFK" kan overta plassen til FFK2 i 3. div og starte opp et annet sted.

Jeg har sagt opp f-b for flere år siden av flere årsaker og den elendige jornalistikken vedr stadonavtalen er en av hovedårsakene (Josimar abonerer jeg på imidlertid)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f