Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 12 mai 13, 20:53

Opprinnelig postet av kiresralll

Alt det du sier...

Spikeren på hodet!

Det er nesten så jeg gruer meg til kampdag om dagen. Man blir mer og mer likegyldig til hele dritten. At ikke hele klubbsituasjonen med dårlige tilskuertall, dystre fremtidsutsikter, kjøttpøkker i Værste-systemet og fandens oldefedre i kriker og kroker påvirker spillere og trenere er å ljuge. 

Hvis ikke noe drastisk skjer mer klubben er vi på nivå med Kråkerøy om under 5 år.

Jeg kjøpte sesongkort i år, men ikke faen om jeg gidder å gjøre det neste år før det er et ørlite lys i tunnellen etter denne sesongen (som fort kan resultere i nedrykk når vi selger Halvorsen, Aleesami og Jabbie i sommer).

Tusen takk Værste og deres gode hjelpere. Dere har fått etablert dere på FMV-området nå. Slett gjelda til FFK, så kanskje byens befolkning også kan se et godt fotballag igjen. Kanskje byen får noe gledelig å samle seg rundt slik vi kunne for 10-11 år siden med Eggen, Tore P og Markus Ringberg.

Dessverre bryr ikke Værste-klanen seg en døyt om klubben, kun sin egen føkkings lommebok. Trist for Fredrikstad by.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f