Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 apr 13, 14:21
Endret: 05 apr 13, 14:22
Endret av: Kai Roger

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av keiko99

Det var ingen overraskelse.jeg skjønner ikke hvorfor vi skaffet han heller jeg den gang.

i dag stenger overrgangsvinduet

Ruud Tveter var ett sinnsykt talent. At han ble signert har jeg ingen problemer med. For klubben sin skyld så synes jeg også det hadde vært bedre å beholdt Ruud som fjerdevalg fremfor å hente inn Anier. Stallen er styrket med Anier, men syns at både Rosh, Steene og Momo fortjener mye spilletid. Ytteligere kvalitet kunne da heller vært hentet til en annen posisjon.

At klubben lar Landgren gå er utelukkende positivt, med tanke på spillerens eget ønske. At klubben da klarer å hente inn en erstatter såpass fort er veldig imponerende. Gamboa kom sist vi var i adecco, så vi får håpe at denne Costaricaneren klarer å overbevise på samme måte som Gamboa gjorde på Strømmen Stadion i sin deby.

 

 

 

Denne spilleren fra Costa Rica holder Gamboa ute ifra backplassen på landslaget,så jeg er sikker på dette er gull.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f