Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 24 mar 13, 13:55
Endret: 24 mar 13, 14:05
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kjell-H
Ramberg er nok bare en fin backup spiller i år. Jeg tror Landgren og Jabbie vil kjempe om plassen sentralt sammen med Julius noe som er meget bra.Savnet litt konkuranse om plassene sentralt siste årene! (...) Ramberg har erfaring og spiller til tider bra men han blir nok ikke fast på laget i år!

Ganske sikker på at Ramberg kommer til å spille mye i år også.

Uansett, så tror jeg Adaramola blir førstevalget, og at han danner duo med enten Ramberg, Jabbie eller Landgren avhengig av hvem som passer best sammen. Blir det Landgren, så tar nok Rafn backen.

Opprinnelig postet av kjell-H
Å gjøre om Rafn til en back kan vise seg å være et genialt trekk da vi ikke har nok backer i troppen.

Aleesami, Åsheim,Jenssen, Landgren... + nå Rafn. Backer har vi i massevis.

Opprinnelig postet av kjell-H
Liker veldig godt at det endelig er kamp om spiss plassene igjen.

Er nok ingen reell konkurranse på topp. Shaswari og Stene kommer til å spille alt som er så lenge de er skadefrie. Lov å håpe at Momo tar steget, men vi har ventet lenge på det. For Ruud Tveter sin del, så tipper jeg dette blir hans siste sesong i FFK-trøya.

Opprinnelig postet av kjell-H
Så i år er det vell egentlig kamp om alle plassene på laget utenom keeper? 

Masalin spiller nok alt som er. Smile

Tipper dette blir laget.

Masalin
Landgren - Grorud - Martisen - Haitam
Halvorsen - Ramberg - Adaramola - Solberg
Stene - Shaswari

Evemtuelt med Rafn på back (for Landgren), Landgren på midtbanen (for Ramberg) og Standerholen på venstre (for Solberg).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340