Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mar 13, 15:27

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg så hele kampen,og jeg så mange posetive tendenser offensivt. Jeg så også at når Grorud og Vidar gjorde det enkelt,da var vi gode bak også. Men med en gang disse 2 herrer skal bekle seg en slags 'Libero' rolle,og prøve på vanskelige ting de ikke mestrer,DA blir vi fort straffa.

Lars B vet jeg jobber i disse dager med det offensive spillet,og jeg så en plan over en del angrepsspill,som virkelig vil skape begeistring på stadion iår. Vi lyktes ikke helt med alt idag,men tendensene er der,og det er mange år siden jeg så et FFK lag,med klare roller,og en plan offensivt + at gutta blødde for drakta,virket veldig solid trent,og sto på hele kampen.

Julius vil bli en slager ,folkens. Banens beste etter mitt syn,og han har ikke spilt kamper på lenge,og akkurat denne kampen gikk i minus 10 grader...så tommel opp.

Kamma var ikke noe dårlig lag...de har spillere med individuelle ferdigheter,og de kjempet godt,og var førende i deler av kampen. Sterkt med 4 mål på bortebane. Spesielt når man tar med at vi manglet en del sentrale spillere,som Hallasi,Landgren,og han nye spissen ifra Bærum .

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340