Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 mar 13, 18:54
Endret: 05 mar 13, 09:58
Endret av: Holters

På årets årsmøte kom det frem at antall medlemmer i FFK har synket drastisk de siste årene. Mye av årsaken er en uheldig overgang til knotete IT-løsninger som den eldre garde ikke helt har klart å følge med på. I tillegg har man ikke sendt ut fakturaer, slik man har gjort tidligere år, og dermed har det gått i glemmeboken for svært mange.

Det er likevel ingen unnskyldning, og nå er det på tide å snu denne negative trenden.

Et medlemsskap i Fredrikstad Fotballklubb koster kr 300 pr år. Det er omtrent det samme som en pizza fra Peppes, eller fire drøye halvlitere på byen. Det har vi alle råd til når det kommer til klubben i våre hjertet. På toppen av det hele gir det deg muligheten til å stemme ved neste årsmøte.

Så hvordan registrerer man seg egentlig?

FFK vil sørge for at du får beholde din gamle innmeldingsdato, men brukernavn/medlemsnummer og passord blir nytt.
 
Årsaken til at alle må registrere seg på nytt er at FFK har etablert et helt nytt medlemsregister, slik at alle vil få tildelt nye medlemsnummer. 
 
Jeg har nettopp fornyet mitt medlemsskap, og ønsker med dette å starte en kampanje her inne for å få andre til å gjøre det samme.
 
Førstemann ut til å bli utfordret er Willy René!
 
Tar du utfordringen?
 
Og sender du stafettpinnen videre til nestemann?
 
Håper at alle som er medlemmer av FFK kan skrive dette i denne tråden og oppfordre andre til det samme.
 
 
PS! Har fått vite at det pågår en vervekampanje på facebook også: Medlem FFK. Ta gjerne en titt. 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f