Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 des 12, 20:24

Nå synes jeg uansett ikke en 1. divisjonsspiller for en konkurstruet klubb bør ha en inntekt som overstiger 6G i særlig grad (ca 492 000 kroner). Jeg er veldig usikker når det kommer til Valencia, som jeg egentlig har avskrevet for neste sesong. Nå kommer holdningen min helt an på hvor lavt inntektsnivå han er villig til å ha, noe vi jo ikke får kjennskap til. Uansett; på den ene siden trenger vi kontinuitetsbærere og erfarne spillere i en tropp som vil ha overvekt av uerfarne spillere og mye turnover. Valencia fremstår også som en mann med gode holdninger som kan være bra å ha i troppen. Han er også en av få kantspillere i dagens tropp. Hans største styrke som fotballspiller har dessuten alltid vært innleggsfoten, og den blir knapt dårligere med alderen og skadeproblemer. Han må bare brukes riktig. Det store spørsmålet er bare hvor mye vi kan bruke han gjennom en hel sesong...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340