Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 11 nov 12, 21:32
Endret: 11 nov 12, 21:33
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av freksta

Synspunkter?

Jeg tror faktisk ikke Sogndal vinner. De har ikke scoret mer enn ett mål i en eneste kamp i andre halvdel av sesongen. Sist de scoret mer enn ett mål var hjemmekampen mot Stabæk i sommer ...

Hønefoss-RBK kan slå alle veier. Riktignok har RBK gått på noen smeller nå, men Hønefoss har altså ikke vunnet en kamp siden juli. To lag helt ute av slag. Spørsmålet er om Hønefoss er mentalt forberedt på det å plutselig spille en avgjørende kamp, etter tilsynelatende å ha vært trygge. FFK, Sogndal og Ulf har spilt med kniven på strupen i hele høst. Tror heller ikke Hønefoss vinner (men selv om poengtrekket blir opprettholdt, må de tape for at vi skal kunne gå forbi). I denne kampen må gjerne Tarik score så mange han vil for RBK Cool

Jeg tror Ulf tar ett poeng i Ålesund. Oransjetrøyene har kun æren å spille for, og tar det neppe så tungt om de må dele poengene.

Det eneste som er sikkert, er at vi er pokka nødt til å vinne over Molde.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f