Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 11 nov 12, 20:08
Endret: 11 nov 12, 20:21
Endret av: Jabbie

Ekstremt viktig seier! Masalin med en fin kamp (imotsetning til hva jeg spådde tidligere her). Blir aldri helt klok på han.

Dog bittert at Sandnes Ulf fikset hjem enda en seier. På en annen side betyr det at Molde alt er seriemester, så vi vil nok slippe de beste neste helg. Går utifra at Solskjær er ute i media og snakker om at de tar seriøst på kampen, men det får vi nå se på.

For å gjøre et par raske betrakninger. Sandnes Ulf har vunnet 3 på rad, og de møter nå et Aalesund lag på bortebane som har absolutt ingenting å spille for, i tillegg til å være i dårlig form i det siste. Litt turbulent rundt Rekdal i det siste òg. Mitt tips er derfor at Sandnes Ulf vinner den kampen - og da er de uansett foran oss, og sikret fornyet tippeligaspill. Så til Sogndal. Møter Brann, ofte også kalt ''De hjelpesløse hjelper''. Her er jeg forsiktig optimist. Brann har tapt 3 på rad, og jeg kan ikke helt se for meg at de noterer seg for den fjerde. Ganske åpen kamp, liten fordel Sogndal. Tipper uavgjort.

Siste laget involvert i nedrykkstriden er Hønefoss. Møter RBK på Aka, og her er jeg ganske optimistisk for våre vegne. Hønefoss har ikke vunnet på en evighet - minst 10 kamper av hva jeg kan lese på en statestikk. RBK har vel såvidt jeg har fått med meg tapt 5 kamper på rad og, og Jönsson er sikkert gira på å beholde jobben sin. Litt bekrymet for den anken til Hønefoss angående det ene minuspoenget, dog. Men tviler vel på at NFF endrer på det.

Det blir fryktelig spennende. Slår vi Molde, er sjansen svært god for kvalikkplass i det minste. Tror jeg må korrigere meg litt her. Svært god er trolig en overdrivelse, men på en annen kan jeg ikke skjønne annet enn at en av 4 bunnlag (inkludert FFK) går på en smell i den siste runden.

 

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340