Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 24 okt 12, 22:11
Endret: 24 okt 12, 22:15
Endret av: Jabbie

Lå vel litt i korta dette, i grunn begrenset hvor lenge en rutinert keeper som Jon Knudsen gidder å kjøre tur/retur fra Oslo for å sitte på benken. Skulle nesten til å skrive for ''sikkert en middelmådig lønn'', men er det slik at han ligger opp mot millionen i FFK? I såfall helt vanvittig. Skattelistene ute nå er vel fra hans tid i Stabæk, men mulig noe har gått meg hus forbi.

Nå trengs det nytt tilskudd på keeperplass, i hvert fall om Masalin vil hjem til Finland, men skal vel litt til at klubben går med på å frigi også han et år før kontraktsutløp. Ørjan Nyland i Hødd-buret er min umiddelbare tanke - hadde vært spennende. Dog kan det, selv med TL også neste år, være duket for konkurranse fra andre klubber. Var litt snakk om Molde. Så nok om han i såfall. Tipper det blir noe ala. Origi som sto litt i fjor. Ull/Kisa nå. Eller Bråthen tilbake som nå er ferdig i RBK. Eller Staw. Hehe...

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340