Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 26 sep 12, 14:30
Endret: 26 sep 12, 14:31
Endret av: kanogvetalt

Et veldig bra møte. Det beste jeg har vært på.

Aspeng hadde en grundig gjennomgang av stadionavtalen, bakgrunnsinfo og begrunnelse av valgene som ble tatt.

Øystein Holt stilte spørsmålet om FFK var konkurransedyktige med de stadion kostnadene vi har. Det spørsmålet stod igjen ubesvart, naturlig nok, men er ikke mindre aktuelt av den grunn. Noen bør gjøre resarch i forhold til hva slags kostnader andre TL klubber har. Dette ansvaret ligger neppe på FFK systemets styrer eller administrasjon. Ville heller vært en naturliog oppgave for F-B.

Per Erik Jacobsen redegjorde for økonomirapportering til forbundet, og informerte om utviklingen i forhold til avtalen mellom klubb og AS. Denne, altså ny revidert avtale, skal først til godkjenning i forbundet før den skal vedtas av klubben generalforsamling.

Trond Amundsen hadde en veldig god gjennomgang av hans visjoner for klubben. Han ga et veldig positivt intrykk. Hadde talegaver og et engasjement jeg ikke har sett hos noen annen FFK trener.

Politikerne bidro med å drite seg ut

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340