Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 sep 12, 20:50
Endret: 25 sep 12, 20:51
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av Albin

Hvordan føler du det nå?

Jeg er fornøyd med Pusic sine prestasjoner de tre første kampene. Ikke bare fordi han har scoret mål, men også fordi han bidrar med en smittende entusiasme i spillet og løper mye. Akkurat den spisstypen vi trengte.

Det du siterer var mine umiddelbare tanker få minutter etter overgangen ble kjent. For det første var jeg ikke da klar over at Pusic ble hentet som spiss, og jeg visste ikke at det var favorittposisjonen hans. I Vålerenga var han brukt som venstre midtbanespiller hvor han ikke hadde utpekt seg nevneverdig. Karakteristikken min av han som type var selvsagt litt flåsete, og utelukkende basert på hvordan han uttalte seg til media etter sin første Vålerenga-scoring (da han viljehandset rett i forkant av scoringen og mente det var greit så lenge dommeren ikke så det, samtidig som han snakket forkynnende om Jesus og proklamerte sin kristne tro). Etterpå ble det jo ikke så mye snakk om Pusic i riksmedia, kanskje fordi han var anonym på banen. 

Jeg tror nok også Pusic er en type som egne supportere vil elske og motstanderen hate. En sånn type har vi også savnet litt, særlig når han også er den spilleren som kanskje viser aller størst innsatsvilje og vinnermentalitet på banen. 

Men at han ferdighetsmessig/teknisk holder ganske middelmådig Tippeliga-nivå tror jeg nok ganske sikkert. Men han kompenserer bra med innsatsen sin, og har fått en drømmestart med tre scoringer på tre kamper. Så får vi se hva fortsettelsen gir oss.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f