Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 10 sep 12, 13:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men hvor er det informasjonen stopper opp?

Igjen, hvis der slik at klubbens representanter i AS styret ikke får informasjon så strider dette mot aksjeloven(som er et sterkere virkemiddel en NFF's regler).

Hvis det er slik at de samme representantene er informert, men ikke informerer det øvrige klubbstyret, og medlemmene, er det jo de som er kjernen til problemet. Da er dette i så fall en ren klubbsak, som ikke involverer AS som sådan, og en sak for forbundet å forfølge.

 

Men mye av problemet i dag er jo at det er AS som tar avgjørelser over hodet på klubben. Det er i henhold til kravene fra NFF ikke riktig. Det er klubben som skal være det øverste organet og ha siste ordet også i økonomiske spørsmål. AS er kun ett hjelpemiddel for klubben, slik er det ikke pr dags dato i FFK skal man tro det man leser i avisene. Så kan man selvfølgelig også dra inn aksjeloven og om FFK følger den, men vi vil ikke risikere å miste lisensen ved å bryte aksjeloven det vil vi ved å bryte kravene fra NFF.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f