Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 aug 12, 13:12
Endret: 28 aug 12, 13:15
Endret av: Kai Roger

Jegn tror at med de spillerne vi har igjen,så MÅ Ramberg spille på midten. Han er den eneste som kan bkle den midtbanerollen,og åpne opp rom for andre,og løpe i rom rom sjøl, Men Ramberg var kanskje fortsatt skada igår?

Vi har ingen andre spillere enn det vi så imot Aalesund. Vi er ikke bedre desverre. Og det er jo ikke gutta som er i klubben sin skyld.

Eneste jeg forlanger er INNSATS......posetiv INNSATS.......og hvis vi da taper ,så er det helt ok. Igår hadde vi ingen som gikk i bresjen,og tok ansvar ...ble altfor mye småpasningspill ,som stoppa effektivt i forsvaret til Aafk.

Og TA: har skrevet før,at han har jeg desverre ikke trua på som trener.....men han og gutta får min støtte....så får vi se åssen det går. Blir det Adeco..ja da blir det akkurat det-------spørsmålet er med hva slags tropp får vi i Adeco? 

Adeco er en tøff liga......ikke store forskjellen på de 6 nedre i TL og de 6-8 øverste i Adecoen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340